YOGA

Nieważne czy piszesz przez Y, czy przez J. Joga to Yoga, a my oprócz zajęć dla dzieci mamy też Yogę dla dorosłych. Raz w tygodniu wzmocnij ciało, zwiększ elastyczność i wyrównaj oddech. Jedyne czego wymagamy, to własna mata i pozytywne nastawienie.

Vinyasa yoga – to zsynchronizowanie ruchu z oddechem. Są to sekwencje asan połączone płynnymi przejściami. Vinyasa yoga pozwala znaleźć harmonię między ciałem, oddechem i umysłem. Między odpoczynkiem, a aktywnością; między wdechem i wydechem.
Lekcję rozpoczyna rozgrzewka, która przygotowuje nas do kolejnej części-płynnej sekwencji asan. Kończymy pozycjami regenerującymi i ukochanym przez większość ludzi końcowym relaksem.
Vinyasa yoga jest przeznaczona dla wszystkich-osób, które stawiają pierwsze kroki na macie, ale także dla zaawansowanych.
Potrzebna jest tylko mata, wygodny strój (buty nie są potrzebne-ćwiczymy na boso), woda, kocyk lub bluza i skarpetki(do końcowego relaksu) oraz CHĘCI:)
 
Prowadząca:
Anka Ugorska- totalnie zakochana w jodze, która towarzyszy mi od 9 lat. Na pierwsze zajęcia trafiłam (bez większego entuzjazmu 😉 ) na Vinyasa jogę prowadzoną przez wspaniałą Ullę Wilczyńską-Kalak i…już zostałam. Mata stała się moją przestrzenią do pracy ze swoimi słabościami, mierzeniem się z własnymi niedoskonałościami.Tutaj także nauczyłam się cieszyć małymi sukcesami, poznałam lepiej siebie i spotkałam wielu inspirujących ludzi. Po 8 latach praktyki zdecydowałam się na podjęcie próby zostania nauczycielem. Skończyłam Vinyasa Yoga  kurs nauczycielski RYT200 w Studio Yoga Namaste Poznań. Teraz chcę dzielić się moją pasją z innymi więc zapraszam. SPOTKAJMY SIĘ NA MACIE 🙂

Joga rodzinna to doskonała zabawa dla dziecka, rodziców, opiekunów, w której dziecko w naturalny sposób spożytkuje swoją energię. W parze z rodzicem / opiekunem poćwiczy z oddechem, co sprzyja relaksacji i odprężeniu. Praca w relacji dziecko – opiekun to same korzyści, po stronie rodzica – pozwoli uaktywnić wewnętrzne dziecko, a stronie dziecka pogłębi więź i zaufanie. Podczas zajęć jogi dziecko ćwiczy w parze z rodzicem, pokazując mu swój spontaniczny, żywiołowy, wesoły świat. Dorosły dostaje dużą dawkę energii i radości z uwolnienia swojego „wewnętrznego dzieciaka,” pozwalając sobie na totalną beztroskę!
Zajęcia jogi rodzinnej skierowane są do dzieci w wieku 3 – 10 lat z opiekunem.
Nie musisz mieć doświadczenia w praktyce jogi, potrzebny jest tylko wygodny strój, dobre nastawienie i sto uśmiechów na minutę!

Ciąża to fantastyczny czas. Niemniej jednak często związany z wahaniami nastrojów, bólami pleców, ociężałością, puchnięciem nóg, skurczami, czy ogólnym osłabieniem organizmu. Joga złagodzi wszystkie te dolegliwości, dodatkowo sprawiając, że sam poród i powrót do formy po porodzie będą już dużo łatwiejsze. Wprowadzi harmonię, spokój i pogodę ducha. W nieoceniony sposób zbuduje głęboką więź i uczucie miłości w relacji dziecko – matka jeszcze przed porodem.
Zajęcia jogi dla kobiet w ciąży obejmują pracę z oddechem, pozwalającą rozluźnić ciało, dotlenić i zrelaksować przyszłą mamę a także rozwijające się dziecko w łonie. Pomoże w tym zestaw prostych ćwiczeń wzmacniających oraz delikatnie rozciągających, które uelastycznią Twoje ciało. Joga dla kobiet w ciąży nauczy Ciebie pracy z oddechem, pracy z mięśniami dna miednicy, rozluźniania poszczególnych partii ciała co cudownie przygotuje Ciebie do porodu. A ponadto spotkasz inne przyszłe mamy, które mogą okazać się dużym wsparciem w tym szczególnym dla Ciebie okresie.
Emilia prowadzi jogę dla kobiet w ciąży zawsze z dużym naciskiem na relaksację i wspaniały nastrój, żeby samo oczekiwanie na dziecko było czystą radością. Emilia ukończyła kurs dla kobiet w ciąży i po porodzie u Basi Lipskiej- Larsen, autorytetu w dziedzinie jogi, szczęśliwej mamy oraz autorki książki „Joga dla kobiet w ciąży”.

Są to zajęcia stworzone z myślą o dzieciach, dla których rodzice szukają czegoś innego niż klasyczne zajęcia pozaprzedszkolne i pozaszkolne. Zajęcia, na których stawiam przede wszystkim na ruch, zabawę i kreatywność dzieci.
Joga nie tylko uczy dzieci świadomości własnego ciała, koordynacji i równowagi. Pomaga w budowaniu własnej wartości, wyrażania emocji, uczy koncentracji, relaksowania się, wsłuchiwania się w siebie, w swoje ciało i w swoje emocje, a także uważności, szacunku do świata i do siebie, empatii i wdzięczności.
Podczas zajęć będziemy:
• Poznawać Asany
• Bawić się wykorzystując różne metody ruchu
• Tworzyć mandale
• Relaksować się, cieszyć się ciszą
• Być „Tu i Teraz”
• Poznawać swoje ciało i siebie
„Chodzi o ciekawość, poszukiwania i odkrycia inspirowane przez uważność, a przede wszystkim o to, żeby się tym bawić!” (dr Susan L. Smalley)

Zawartość przełącznika